CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday 8 November 2011

ku sangka bahagia,rupanya derita....

aku cuma mengharapkan bahagia,tetap apa yang ku dapat adalah derita....
aku nie mungkin tidak memahami mu...tpi aku juga cuba utk memahami diri mu...
mengapa setiap kali aku terlewat atau pun terlupa akan sesuatu yg remeh temeh...
orang lain plak yang cuba memarahiku...apa salah ku....

bukan ku pinta apa2 darimu,hanya sedikit kefahaman dari mu....
ya aku sedar dan aku pasrah jika keluarga mu tidak menerima ku...
dan aku tahu bukan semua dapt apa yg aku kehendaki.....

kawan mu jua yg buat diriku ini bagaikan pesalah...
kawan mu jua yg lepaskan kata....''saya menyesal beri kebenaran utk berkawan ngn ku''
kawan mu jua yg lepaskan kata....''saya kecewa dengn kamu''....

tak mengapa lah...aku nie tak memahami mu.....semuanya salah ku....

sampaikan org yang ku sayang.....

ye baru ku tahu....bahawa kawan awk sendiri kata nk jodohkn org yg ku syg kepada abgnya.....

fine...aku akur....

0 comments: