CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday 8 November 2011

Engkau yg tidak pernah tahu

engkau yang tidak pernah tahu...bahawa aku sering kali memikirkan mu yang jauh nun disana....adakalanya aku bayangkan engkau selalu di hadapan ku....dan aku sering menanti kepulangan mu sayang.....
terus terang aku luahkan pada mu....bahawa aku sering kali memikirkan kesihatan mu di kala kejauhan ini......
mungkin aku tak pandai utk luahkan apa yg tersirat di hati ini...hanya coretan yg mampu aku lakukn utk mu.....

ketahuilah dlm hati ini hanya diri mu yg mampu membuatkn aku bahagia kembali...
dan kerana engkau jua lah membuat aku kembali kuat utk hadapi semua yang ada di depan mata ku....

engkau segala2nya buat ku.....engkau juga lah nyawa dan impian ku utk hari nie dan selamanya.....
hanya engkau yg aku impikan dlm hayat ini.....

0 comments: